ISO 26000:2010 – Κατευθυντήριες οδηγίες για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR)

ISO 26000:2010 – Κατευθυντήριες οδηγίες για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR)

  • Ενισχύει τη φήμη και την αξιοπιστία της επιχείρησης μέσα από υπεύθυνες κοινωνικές πρακτικές.
  • Βελτιώνει τις σχέσεις με τα ενδιαφερόμενα μέρη (εργαζόμενους, πελάτες, προμηθευτές, κοινωνία).
  • Υποστηρίζει τη βιώσιμη ανάπτυξη και τη μακροπρόθεσμη επιχειρηματική επιτυχία.
  • Ενσωματώνει την ηθική στη λήψη αποφάσεων, προάγοντας τη διαφάνεια και την υπευθυνότητα.
  • Αυξάνει την εμπιστοσύνη των πελατών, ενισχύοντας την πιστότητα στο brand.
  • Μειώνει περιβαλλοντικούς και κοινωνικούς κινδύνους, μέσα από υπεύθυνη διαχείριση.
  • Προάγει την εσωτερική κουλτούρα υπευθυνότητας, βελτιώνοντας την ηθική των εργαζομένων.
  • Συμβάλλει στη συμμόρφωση με κανονισμούς και στις απαιτήσεις διεθνών αγορών.