ISO 26000:2010 – Κατευθυντήριες οδηγίες για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR)

- Ενισχύει τη φήμη και την αξιοπιστία της επιχείρησης μέσα από υπεύθυνες κοινωνικές πρακτικές.
- Βελτιώνει τις σχέσεις με τα ενδιαφερόμενα μέρη (εργαζόμενους, πελάτες, προμηθευτές, κοινωνία).
- Υποστηρίζει τη βιώσιμη ανάπτυξη και τη μακροπρόθεσμη επιχειρηματική επιτυχία.
- Ενσωματώνει την ηθική στη λήψη αποφάσεων, προάγοντας τη διαφάνεια και την υπευθυνότητα.
- Αυξάνει την εμπιστοσύνη των πελατών, ενισχύοντας την πιστότητα στο brand.
- Μειώνει περιβαλλοντικούς και κοινωνικούς κινδύνους, μέσα από υπεύθυνη διαχείριση.
- Προάγει την εσωτερική κουλτούρα υπευθυνότητας, βελτιώνοντας την ηθική των εργαζομένων.
- Συμβάλλει στη συμμόρφωση με κανονισμούς και στις απαιτήσεις διεθνών αγορών.