ISO 9001 Διαχειριση ποιοτητας

ISO 9001 Διαχειριση ποιοτητας

  • Βελτιώνει τις τηρούμενες διαδικασίες ή τις συμπληρώνει με νέες, στοχεύοντας στη βελτίωση της απόδοσής του οργανισμού
  • Διασφαλίζει την προσδοκώμενη ποιότητα των παρεχόμενων προϊόντων/υπηρεσιών βάσει προδιαγραφών
  • Διασφαλίζει την τήρηση νομοθετικών, κανονιστικών ή/και τυποποιητικών διατάξεων, σχετικών με τις δραστηριότητές του
  • Βοηθά στη διαχείριση των εντοπισμένων κινδύνων για τον οργανισμό και τη λειτουργία του
  • Αποδεικνύει στους πελάτες του οργανισμού την τεχνογνωσία, συνέπεια και αξιοπιστία κατά την διαχείριση προϊόντων ή/και παροχή υπηρεσιών
  • Αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών και την εμπιστοσύνη τους στον οργανισμό
  • Ενισχύει το κύρος και την ανταγωνιστικότητά και εδραιώνει τον οργανισμό στις αγορές σε εθνικό και διεθνές επίπεδο
  • Βελτιστοποιεί τη διαχείριση πόρων και χρόνου, μειώνει το κόστος παραγωγής, αυξάνει την ευρωστία του οργανισμού